Saradnja

Model saradnje u praksi

 

Oprobani koncept prema individualnim potrebama Vaše kompanije podrazumeva promociju Vaših proizvoda i usluga na ciljnim tržištima nemačkog govornog područja:

  • iz dana u dan…
  • iz nedelje u nedelju…
  • iz meseca u mesec…

 

… punih godinu dana (sa mogućnošću produžetka ugovora):

 

  • Putem direktne komunikacije ne nemačkom jeziku (sa direktorima i vlasnicima) pisanim i telefonskim putem;
  • Putem identifikacije konkretnih kompanija iz vaših ciljnih grupa;
  • Putem multiplikatora (Business-klubova, poslovnih udruženja i klastera);
  • Delimično kroz podršku naše poslovne dijaspore u tamošnjoj privredi;

 

… pod izuzetno povoljnim uslovima:

 

  • uz minimalnu fiksnu mesečnu nadoknadu i
  • minimalno procentualno (varijabilno) učešće;

 

Zapadno tržište zbog uvoznih potreba nikada nije bilo bliže. Da li želite i dalje da čekate da Vam neko od brojnih dužnika u zemlji, u kojoj je preko 60% kompanija nelikvidno, i dalje duguje Vaš teško stečeni novac ili ćete svojoj firmi obezbediti sigurnije mesto pod suncem u jasnoj izvoznoj strategiji sa pouzdanim inostranim partnerima i kupcima? Da li ćete i dalje otpuštati dobre saradnike zbog nepovoljne ekonomske situacije ili ćete njihova radna mesta obezbediti jasnom izvoznom strategijom? Onda, šta još čekate?